Mind ismerjük Murphy törvényét, mely szerint ami elromolhat, az el is romlik, és természetesen mikor máskor menne tönkre valami, ha nem éppen akkor, amikor a leginkább szükség van rá.
Éppen benne voltam a bizniszben, bannercserét folytattam volna egy másik weboldallal, amikor is a laptopom hirtelen kikapcsolt. Csak úgy a semmiből jött neki az ötlet, hogy ő most szundikál egyet. Hiába töltöttem, hiába ébresztgettem a bekapcsológombbal, semmi.
Hát jó, akkor ideje átnézni a garanciális asus szerviz felhozatalt, mert úgysem volt jobb dolgom. Rátaláltam a Pcmentorra, kicsit utánanéztem a cégnek, mert azért mégsem szeretném egy kókler bandára bízni a laptopom.
Csak jót olvastam róluk, rengeteg elégedett ügyfelet tudhatnak magukénak. Mivel a legnagyobb alkatrészgyártóval és szállítóval van kapcsolatunk, így könnyedén be tudják szerezni azt is, amihez az átlagemberek csak nehezen jutnának hozzá. Ráadásul az elvégzett munkára garanciát vállalnak. Számomra ez elég információ volt, hogy én magam is bizalmat szavazzak nekik.
Bevittem a gépem, elmeséltem, hogyan szólt közbe Murphy a munkámba. A srác aki az üzletben fogadott nagyon kedves volt, elmondta, hogyan zajlik náluk a szervizelés, mennyibe fog kerülni a javítás, és hogy körülbelül mennyi időt vesz igénybe az egész folyamat.
Először teljesen megvizsgálják a készüléket, hogy kiderítsék, mi okozza a problémát. Felhívtak telefonon, hogy más gondot is észleltek, hozzájárulok-e, hogy megcsinálják, és hogy ez mennyit változtat majd a végösszegen. Hamarosan érkezett a hívás, hogy elkészültek, mehetek a laptopomért.
Mind a kommunikáció, mind a gyorsaság tekintetében maximálisan elégedett vagyok, a profizmusról nem is beszélve. De ami számomra a leginkább szimpatikussá tette a Pcmentort, hogy úgy fogalmaztak, hogy én, az informatikai analfabéta is megértsem, miről van szó, mindezt kedvesen, és nem lekezelően tették. ÉS ez azért elég fontos, legalábbis nekem.
Azóta is kifogástalanul működik a gépem. Ezt neked, Murphy!