Az internet rengeteget változott az utóbbi pár évtizedben. Most már a múlté azoknak az oldalaknak a korszaka, amit pár perc alatt eszkábált össze egy programozó, és felnézett rá pár ember. Az, hogy milyen weblapunk van, meghatározhatja a cégünk hitelességét és sikerességét. Úgyhogy most már minden, magára valamit adó üzletember odafigyel erre.
Ez két dolgot eredményezett. Egyrészről, most már sokkal kellemesebb végignézni az internetes felületeken. Tele vannak színes grafikákkal és úgy összességében elmondható, hogy ki van találva a design. Emellett azonban arra is rájöttek a különböző cégek, hogy miként tudják a legtöbb pénzt kicsikarni belőlünk. Most már senki sem lepődik meg azon, ha egy oldalra fellépve több tucat reklámot kell kerülgetnie. Egy jó cég azonban tudja, hogy az ilyen olcsó trükkökön kívül sokkal fontosabb dolgok vannak.
Pont ezt mutatta meg nekem a Gross Office, mikor az előző héten felkerestem őket székhelyszolgáltatás igénylése kapcsán. Minden cégnek kell egy székhely, nagyon nem mindegy azonban, hogy hol alapítjuk a székhelyünket, vagy, hogy kitől igényeljük őket. Én már megtanultam mindkét útról, hogy milyen kellemetlen és fájdalmas lehet. Éppen most bontottam fel a szerződésemet a korábbi székhelyszolgáltató cégemmel, mert nagyon nem voltam elégedett a szolgáltatásukkal. Eldöntöttem, hogy legközelebb komolyan utána fogok nézni a dolognak, mielőtt beleegyezek bármibe.
A Gross Office pedig erre adott lehetőséget nekem. Az online felületük átlátható és felhasználóbarát, ami számomra egy nagy segítség, mivel nem vagyok annyira járatos az internet világában. Reklámok helyett már a kezdőlapon el tudjuk olvasni róluk a legfontosabb infókat. Így pedig megtudhattam, hogy a székhelyszolgáltatás mellett még cégalapításban is segítséget tudnak nyújtani. Még akkor is, ha nincsen könyvelőnk, vagy ügyvédünk!
Ezek az első benyomások persze pozitívak voltak, de a legfontosabb nem ez volt. Hanem az, hogy a székhelyszolgáltatás náluk milyen díjak ellenében és hol elérhető. Rá is mentem a felső menüben a székhelyszolgáltatás feliratra és elkezdtem olvasni az ehhez tartozó tájékoztatót.
Elsőként a tarifáik tűntek fel. Jóval kedvezőbbek, mint amiket más cégeknél tapaszaltam. Ez azonban még nem minden! Hiszen a havidíj nem csak arra fog elmenni, hogy az adott helyet béreljük. Hanem a pénzünkért cserébe kapni fogunk egy ügyintézőt, aki a székhelyünkkel kapcsolatos összes dologban segíteni fog nekünk. Nem kell tehát többé attól aggódnunk, hogy a NAV kopog az ajtónkon és nincsenek előkészítve az irataink.
Mindez nagyszerű volt, de a döntő szempont egyértelműen az volt, hogy a székhelyek milyen jó helyeken voltak. Választhatunk budapesti helyszínek közül, de arra is van lehetőségünk, hogy Újlengyelben alapítsunk székhelyt. Utóbbi azért éri meg, mivel ezen a helyen nem kell iparűzési adót fizetnünk. Ez pedig minden cég számára egy megfontolandó ajánlat. Ha azonban a fővárosnál maradunk, akkor sem kell attól félnünk, hogy valami rosszhírű negyedbe kerülünk majd. Mindegyik székhely, kiváló elhelyezkedéssel rendelkezik, ami után nem kell majd szégyenkeznünk.
Már csak az a kérdés maradt meg, hogy milyen lesz a Gross Office konkrét ügyintézése. Ebben sem kellett csalódnom, de őszintén, nem igazán lepődtem meg. A szerződéskötés időpontját, a beszélgetésünkre rá egy héttel már meg is kaptam és minden simán ment. A székhelyszolgáltatás, amit biztosítanak, pedig kifogásolhatatlan. Azóta sokkal könnyebb vezetnem a cégemet és észre sem veszem azt az apró havidíjat, amit fizetek cserébe.