Ahogyan visszagondolok a mai fejemmel, szinte hihetetlen számomra, hogy annak idején mennyire népszerű volt a bannercsere. Két oldal ugyanis így hirdette kölcsönösen egymást, és azért még vannak ugyan felületek, ahol valami ilyesmivel találkozhatunk napjainkban is, azért azt hiszem, nem ez a jellemző – bár nem vagyok szakértő. Volt még olyan rendszer is, ahová be lehetett regisztrálni, és ha minden jól ment, akkor meg tudtál jelenni a bannereddel a különböző oldalakon. Érdekes lenne a mai kattintásszámokat összevetni az egykor elért eredményekkel, kíváncsi lennék, milyen különbségek vannak – majd rá is keresek, van-e ilyen adatokról összefoglaló. Ahogyan azt is összegyűjthetnénk, mennyi hirdetés vesz körbe bennünket 10 vagy 20 évvel ezelőtthöz képest – akár bannerről beszélünk, akár bármilyen más formában megjelenő reklámról, érkezzen az online vagy offline felületről. Én kicsit bevallom őszintén, már be is sokalltam ettől, hogy mindenki ennyire látszódni akar, brutális a verseny, és hogy minden felület kezelhető lassan hirdetési lehetőségként… Akármerre nézek, reklámokat látok.
Pedig az ajánlásokban jobban hiszek. Sokáig gyakori probléma volt a környezetemben, hogy iPhone szerviz kapcsán több kollégám, barátom is rendszeresen bajba került. Ha valami történt a mobiljukkal, nem tudták, hogy hová forduljanak hirtelen, ahol gyorsan orvosolni tudják a felmerült problémát. Nemrégiben egy nagyszerű felfedezést tettem: ugyan nem „tisztán” iPhone szervizről beszélünk, hanem egy mondhatni, márkafüggetlen szervizről (ahová több gyártó modelljeivel is bizalommal fordulhatunk), amivel kifejezetten pozitív tapasztalatot szereztem. Nem is kell több, gondoltam, hadd adjam a többiek tudtára is ezt a tuti tippet – akkor pedig már vétek lett volna kihagyni mindezt a blogról.
Szívesen ajánlok ugyanis olyan termékeket és szolgáltatásokat, amikkel meg vagyok elégedve, mert ezzel egy olyan információt osztok meg, ami csak a hasznára válhat a másiknak. Szerintem kijelenthetem, hogy korábban egyébként egyik szerviz sem volt még csak a közelében sem ennek az ügyfélbarát hozzáállásnak és profi munkavégzésnek, amit az LCD fix esetében tapasztaltam. Már csak ezért is megérdemlik azt, hogy minél több helyen említést tegyek róluk, és jó hírük a világhálón és szájhagyomány útján is terjedjen. Egyébként Budapesten belül az Allee-ban és a Duna Plazaban van pultjuk, szóval két forgalmas bevásárlóközpontban találhatóak meg – így akár az egyórás várakozás alatt ügyes-bajos dolgainkat is elintézhetjük a plázákban. És hogy minek köszönhető ez a gyors javítás? Hát annak, hogy jelentős készlettel rendelkeznek alkatrészekből, legyen szó utángyártott vagy eredeti „példányokról”. Mindkettő jó választás lehet, élethelyzettől és pénztárcától függően. Ha valaki ragaszkodik az eredeti termékhez, annak valamennyivel magasabb költségekkel kell számolnia, de az utángyártott is teszi a dolgát, ráadásul az ára is kedvezőbb. Ránk van bízva a döntés, a lehetőségek adottak, már csak élni kell valamelyikkel. A telefonunk hibái mellett egyéb okoseszközeinkkel kapcsolatos probléma esetén is bizalommal kereshetjük fel az LCD fix csapatát. A weboldalon, az lcdfix.hu-n találhatjuk meg, hogy pontosan milyen jellegű és típusú eszközökről lehet szó ilyen esetben.
Ha tehát éppen egy iPhone szervizre lenne szükséged a fővárosban, ami gyorsan és precízen dolgozik, akkor az LCD fix szuper választás lehet. Ráadásul ha a családban vagy barátoknál más gyártó készüléke is előfordul, akkor neki is nyugodt szívvel ajánlhatod a szervizt – a részletekről érdemes a weboldalról tájékozódni, ahol a szolgáltatásokhoz tartozó árakat is egytől egyig felsorolják.